marți, 19 noiembrie 2013

Cuvinte de inceput

Noua, femeilor, inca inainte de a face primii pasi in viata, ni se vorbeste despre casatorie. Mamele noastre, bunicile, matusile, toate isi doresc sa ne vada in rochia alba de mireasa la bratul barbatului PERFECT.
Eu nu fac exceptia de la aceasta regula. Am incercat sa „fentez” destinul cu o adolescenta rebela pentru ca apoi, la maturitate, sa ma ingrop in ore interminabile de munca. Pana in ziua in care Dl Perfectiune a aparut in viata mea si m-a facut sa incep sa ma visez in rochia alba, dansand printre invitatii mei dragi, in decorul meu de vis.
Mi-am dat seama atunci ca, oricat ne-am ascunde in spatele mormanelor de dosare de pe birou sau al glumelor legate de casatorie atunci cand EL apare nu mai exista cale de intoarcere.
Daca faceti parte din categoria fericitelor care deja au inelul pe deget va propun sa nu va stricati frumoasa perioada in care va aflati in eterna vanatoare dupa flori, fotografi, videografi, marturii si mult, muuuult mai multe detalii necesare nuntii voastre de vis.

Relaxati-va, visati la ce va doriti si dati-mi un telefon urmand ca eu sa mut si muntii din loc pentru a va indeplini dorintele.
Credeti-ma, organizarea unui eveniment presupune foarte foarte multe ore de lucru, foarte mult timp in gasirea celor mai buni si seriosi colaboratori si foarte multi nervi si multa energie consumata pentru ca la final sa va dati seama ca ati uitat chiar si un singur detaliu care va face ca ziua ta perfecta sa nu fie chiar atat de perfecta ...
Apelati cu incredere la mine, stabilim o intalnire de cunoastere iar daca se aprinde scanteia ne apucam de treaba.

Cu drag,
Cristina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu